'Barka'- forum o tematyce powołaniowej

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

UWAGA! BARKA jest to forum o tematyce powołaniowej. Moderacja nie bierze odpowiedzialności za opinie użytkowników oraz nie weryfikuje osób podających się za osoby duchowne lub konsekrowane.
PRZYPOMINAMY, ŻE NA NASZYM FORUM OBOWIĄZUJE REGULAMIN!
Znaleźć go możesz w ZASADY

UWAGA!!! ZAPRASZAMY DO TWORZENIA INTERNETOWEJ RÓŻY BARKI !!! Chętnych prosimy o zapisy :)

Barka na Facebooku

Zasady Forum

Informacje ogólne:
1. Na Forum obowiązują zasady wzajemnego szacunku i dobrego wychowania. Obowiązują zasady kultury, nie używamy wulgaryzmów i zwrotów obraźliwych.
2. Nie cytujemy na forum korespondencji prywatnej bez zezwolenia rozmówcy. Cytując tekst z jakiegokolwiek innego źródła, podajemy go jako cytat z podaniem dokładnego źródła, skąd pochodzi. Ze względu na przeciążenie forum nie umieszczamy w postach fotografii. Prosimy o podawanie samych linków. Jeżeli umieszczamy w Internecie fotografie wykonane przez inne osoby lub własne zdjęcia przedstawiające osoby, które można rozpoznać, należy uzyskać ich zgodę na publikację.
3. Przed założeniem nowego tematu sprawdzamy, czy wątek o podobnym temacie już istnieje (służy do tego opcja "szukaj").
4. Posty nietreściwe, zbyt krótkie, nie na temat, jak i posty typu "Ekstra! Dobry pomysł" ; "Ładne"; "Popieram" etc. będą kasowane od razu, bez jakichkolwiek uprzedzeń.
5. Nie załatwiamy na forum spraw prywatnych (nie piszemy zdań w stylu "Odezwij się do mnie na priv, bo coś chcę" albo "wysłałem/am Ci coś na maila - przeczytaj to" itp.)
6. Nie nadużywamy możliwości wstawiania tzw. "emotikon" oraz używania kolorów w postach.
7. Nie zamieszczamy w podpisie, na profilu ani w tekstach postów reklam o charakterze komercyjnym ani linków do takich materiałów. Wyjątek stanowią odesłania do wydawnictw katolickich. Dopuszczamy oczywiście linki do stron instytutów życia konsekrowanego, stowarzyszeń życia apostolskiego, instytucji i niekomercyjnych przedsięwzięć katolickich oraz tzw. reklamy społeczne. Dopuszczamy także linki do stron własnych, o ile nie wiążą się z firmą, wszelką działalnością handlową itp. W sytuacjach wątpliwych uzgadniamy sprawy z administracją forum.
8. Maksymalny rozmiar avatara wynosi 80x80 pikseli i rozmiar do 6kB. Zabrania się umieszczanie avatarta o treściach pornograficznych, rasistowskich itd.
9. Na forum obowiązuje język polski wraz z wszystkimi jego regułami gramatycznymi, ortograficznymi, interpunkcyjnymi itp. Jeśli ktoś ma problemy, niech skorzysta z edytora tekstu, a następnie przeniesie tekst na forum, używając metody copy - paste. Nie dotyczy to: pisania bez polskich znaków, co często jest problemem stricte technicznym. Rażące naruszenia gramatyki tekstu powodujące jego nieczytelność mogą skutkować usunięciem posta przez moderatorów.
10. Nie piszemy WIELKIMI LITERAMI. Zgodnie z netykietą oznacza to podniesiony głos, a nikt nie lubi, jak się na niego krzyczy.
11. Cytując czyjąś wypowiedź, cytujemy tylko ten fragment, na który odpowiadamy bądź który komentujemy.
12. Nie umieszczamy jednego posta pod drugim. Jeśli chcesz coś dopisać do swojej ostatniej wypowiedzi, użyj opcji "edytuj".
13. Kolor czerwony jest używany tylko do adnotacji administracyjnych i moderatorskich.
14. Tytuł nowego tematu musi nawiązywać do treści zawartych w wiadomości.
15. W punktach nieuregulowanych niniejszym regulaminem prawo do rozstrzygania wszelkich sporów mają administratorzy i moderatorzy.

Na forum zabrania się:

1. Prowadzenia prywatnych dyskusji lub dyskusji nie związanych z tematem wątku.
2. Obrażania innych osób.
3. Używania cudzych avatarów bez zgody właściciela.
4. Umieszczania postów o tej samej treści w różnych działach forum.
5. Podwójnego rejestrowania się na forum i korzystania z więcej niż jednego nicka oraz posługiwania się nickiem, który łączyłby się z jakąś organizacją lub też piastowaną funkcją (wyjątek stanowią nazwy członków zakonów, o ile osoba posługująca się nickiem do zakonu należy).
6. Usuwania posta tytułowego w danym wątku bez porozumienia z moderatorami.
7. Nagminnego edytowania treści zamieszczanych przez siebie postów.

Za niestosowanie się do regulaminu użytkownikom grozi:

1. Usunięcie postu/ -ów.
2. Usunięcie tematu/ -ów.
3. Przyznanie OSTRZEŻEŃ - po otrzymaniu 3 ostrzeżeń użytkownik zostaje zbanowany na okres jednego miesiąca.
4. Usunięcie użytkownika po kolejnych 3 ostrzeżeniach.


Decyzje moderatorów nie muszą być zawsze uzasadniane, ale zawsze można o wszystko zapytać. Od decyzji moderatorów zawsze można się też odwołać u administratora.

Na forum wymieniamy doświadczenia, dzielimy się opiniami i pomysłami. Jeśli komentujemy czyjąś wypowiedź, to komentujemy wypowiedź, a nie oceniamy człowieka, który ją napisał.

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo