'Barka'- forum o tematyce powołaniowej

• Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

UWAGA! BARKA jest to forum o tematyce powołaniowej. Moderacja nie bierze odpowiedzialności za opinie użytkowników oraz nie weryfikuje osób podających się za osoby duchowne lub konsekrowane.
PRZYPOMINAMY, ŻE NA NASZYM FORUM OBOWIĄZUJE REGULAMIN!
Znaleźć go możesz w ZASADY

UWAGA!!! ZAPRASZAMY DO TWORZENIA INTERNETOWEJ RÓŻY BARKI !!! Chętnych prosimy o zapisy :)

Barka na Facebooku

#1 2016-11-11 16:46:55

Karolina90
Użytkownik
Imieniny: 17.11
Urodziny: 16.04
Skąd: ,,Gdzie jest Twój skarb, tam i serce jest Twe... ''

Pieszo do Rzymu - zaproszenie do wspólnego pielgrzymowania

Witajcie! img/smilies/smile

Mam 26 lat, obecnie studiuję w Lublinie na 5 roku.
Jakiś czas temu zrodziło się w moim sercu pragnienie pieszego pielgrzymowania do Wiecznego Miasta - Rzymu.

W zarysie wyglądać by to miało mniej więcej tak.
Start po sesji czyli połowa lipca 2017 lub sierpień 2017, najlepiej z Częstochowy (ewentualnie innego miasta np. Kraków) tak, aby wędrówka w Polsce nie zajęła więcej niż 7 dni. Każdego dnia planuje pokonać dystans  30-40 km. Trasa przebiegać będzie przez Polskę, Czechy, Austrię i Włochy. Nad konkretną trasą i noclegami jeszcze pracuję (noclegi najczęściej na plebaniach, w klasztorach, przy parafiach ale także domach prywatnych).
Cała pielgrzymka trwać będzie nie dłużej niż dwa miesiące (ok. 60 dni). Drogę pokonywać będę wyłącznie pieszo (bez podjeżdżania: autostop, autobus itd).
Niech wybrzmi to jeszcze raz, że cała akcja to pielgrzymka, a więc ma charakter pokutny: idę z intencjami, w drodze przewiduje modlitwę.
Pobyt w samym Rzymie ok. 3 dni.
Powrót samolotem (zakup biletu przed wyruszeniem).

Po krótkim przedstawieniu idei chcę Was zaprosić do wspólnego pielgrzymowania img/smilies/smile
Kogo szukam?